Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Onsdag är här


Inlägget skrevs : 2011-01-19
Klockan : 18:06:55
Min onsdag har varit super bra. På hemkunskapen just nu så håller vi på att planera måltider några lektioner här framöver, två och två. Jag är med Knutte, och vi har bestämt att vi ska göra Lax på spett, Broccolisoppa med ost och Knuttes pappas special typ hehe. Den innehåller köttfärs och potatis med wokade grönsaker. Så vi ska laga en maträtt per gång, och sen ska vi skriva ner saker om varje och så. Idag har vi bestämt allting, så nu är det bara att börja laga nästa onsdag. Ska bli riktigt roligt faktiskt! :) Och jag tror att Knutte och jag kommer jobba bra tillsammans, för vi kommer bra överens annars och så. Så det blir nog bra som sagt! Våran a-tid (dans) var inställd idag, men vi var ändå kvar i skolan. Jag, lotta, linn och maja. Vi satt inne i ett rum och pratade och hade det roligt, lite för roligt kanske? ;) Haha nej, kan man ha det? Tror jag nog inte. Men sen vid halv fyra (då vi egentligen slutar efter a-tiden), så var pappa så snäll att skjutsa hem mig till mamma. Tack världens snällaste pappa!

Sen jag kom hem så har jag käkat, tittat på tv, pluggat/läst lite och lite dator.
Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och gå ner och säga hej till mamma som kom nyss.
Åker iväg på träning här om en stund också. Hoppas mitt knä håller, får ta det lugnt helt enkelt.
Vi hörs senare ikväll, puss på er!



Kommentarer
Postat av: Claudia

hej hej, kikar in och önskar en trevlig kväll! :)

2011-01-19 @ 18:52:28
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Alexandra

så fina smycken :D

2011-01-20 @ 07:28:30
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0