Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skolan igång igen


Inlägget skrevs : 2011-01-10
Klockan : 16:31:15

Hejsvejs på er! Även fast det var rätt så segt att ta sig upp imorse så var det rätt skönt att få komma tillbaka till skolan, och mestavallt att få träffa alla i klassen och så. En del har man ju varken träffat eller sett under hela lovet som har varit i över två veckor, så det är klart att man har saknat folk (den underbara klassen vill säga!), hihi. Men i alla fall så har dagen varit helt okej. Fick fika på fysiken! Väldigt chockad blev jag måste jag säga. :o Men det var väl trevligt, & snällt! Dock sa han att alla hans klasser fick det när dom gjorde/gör den här laborationen som vi gjorde idag, men jaja hehe. Från dagen så fick jag med mig hem två läxor, en i engelska tills på fredag och en i spanska tills på torsdag. Bara ord som man ska lära sig, så inte så svårt! Men har ju det här matteprovet på fredag också.. Önskar att det redan var gjort. Men ska prata lite med min lärare imorgon om vad som är viktigast att kunna och så, så ska det nog gå bra! Åtminstonde ett g ska man väl få!

Nu ska jag sätta på någon film och dricka lite te som jag blev sugen på.
Träning ikväll vid kvart i sju, så vi hörs när jag har kommit hem från den, runt nio-halv nio!
Pussis!


Bild tagen igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Claudia

Sv: tack så mkt! :)

jadå allt är bra med mig, hur äre själv då?

2011-01-10 @ 17:16:52
URL: http://claudiamartinsson.blogg.se/
Postat av: Julia

nice :)



tråkigt m skola! :(

2011-01-10 @ 18:18:22
URL: http://juliaberglund.blogg.se/
Postat av: Julia

ja helt sant. men ändå fyfna på morronen

2011-01-10 @ 21:25:30
URL: http://juliaberglund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack så mycket! Det är bara bra, jag är väldigt trött, trots att jag var ledig idag hehe! hur är det med dig? :) Fan va balla glasögon

2011-01-10 @ 21:33:59
URL: http://liisawoolke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0