Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sometimes, I just don't know


Inlägget skrevs : 2011-01-22
Klockan : 17:05:18
Hallå på er! Kom hem från idrottshuset för en stund sen. Efter min match så stannade jag kvar med Lotta och Linn och tittade på min brors match. Men nu tänkte jag ta lite om min match först. Det blev 1-3 till Åsbro. Jättesynd, för vi hade verkligen spelet! I alla fall mycket utav tiden i första och i tredje. Det var i andra som vi tappade och dom fick in 2 mål. I första blev det 0-0, men i andra 0-2, och sen i tredje 1-3. Men jag tycker att vi spelade på jättebra det mesta utav matchen. Det är bara målen som fattas som sagt. Och en sak till hihi, jag sköt frislaget som sen blev till ett mål utav Vendela! Lite roligt, även fast det inte var en riktig assist, för då måste man komma "springandes" och passa och sen då mål. Alltså att det inte har blivit avblåst eller nåt. Men ja, ändå roligt! :) Min bror och hans lag vann dock med 5-3 över Kfum. Som jag tror det var ett rätt så bra tag sen dom gjorde, så det var ju jätteroligt! En väldigt jämn match var det.. Alltid lika roligt att titta på deras matcher.
 
Vi skulle egentligen ha åkt iväg till Karlskoga och till min moster och morbror på lite "kalas" ikväll,
men det har kommit lite saker emellan som gör att vi inte kan åka.
Dock vilket jag tycker är skönt, för jag känner att jag bara vill vara hemma ikväll.
Klart kul att få åka iväg lite, men ja, ni förstår!
Nu ska jag kila ner och ta något att käka.
Vi hörs senare ikväll, ha en bra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: JoelSv

Sv. det är bara en förhandslyss på musiken, ett klipp med sången kommer sen ;) så det ska vara sång ja :D

2011-01-22 @ 17:15:12
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej är med emma :)

2011-01-22 @ 17:25:41
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: julia

Det är bra med mig :)

Gjort idag? :D

2011-01-22 @ 18:13:14
URL: http://chococolate.webblogg.se/
Postat av: emma

inget planerat själv? :)

2011-01-22 @ 18:29:19
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Viola Söderberg

Hej, tänkte bara titta in och säga att jag just nu har en tävling på min blogg där just Du har chans att få lite fler besökare genom att bara klicka in och lämna en kommentar. Så kika in och var med och tävla om att bli dagens blogg! Ha en bra dag :D

2011-01-22 @ 22:11:47
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0