Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Söndag 9 januari


Inlägget skrevs : 2011-01-09
Klockan : 13:11:45
Jag har sovit förfärligt dåligt inatt. Igår kväll kunde jag inte somna, så jag gick upp och tog en macka och tomater, och satte på tv;n ett tag. Jag var inte tillräckligt trött, tydligen.. Och då kan det ju bli sådär att man inte kan somna. Men lite efter två så somnade jag i alla fall, och då var det på engång jag la mig ner och blundade också, så det var skönt. Vaknade vid halv elva imorse ungefär. Eller, pappa väckte mig då.. Eftersom det är skola imorgon så kanske det inte är så bra att sova för länge, för då kommer man ju inte vara trött ikväll då man måste sova för att orka upp. Så är det. Nu på förmiddagen har jag duschat, ätit frukost och pluggat. Sitter i soffan och tittar på tv med datorn i knät just nu. Ska nog alldeles snart gå och göra mig iordning och ringa mamma och fråga när vi ska ner och sola som vi har tänkt att göra idag! Måste bli lite brunare nu! Hihi.
Ha en bra söndag så hörs vi senare, kram!

Kommentarer
Postat av: MAJZANS

var borta med syrran bara :)<3

2011-01-09 @ 15:16:09
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: BECCAAMANDA ♥

hej hej, vad har du gjort idag? :D

2011-01-09 @ 16:47:22
URL: http://beccaamandas.blogg.se/
Postat av: Filippa

Sv; Ja jag hade jättetrevligt, tack :)♥

2011-01-09 @ 18:10:28
URL: http://filippaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg? Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Tack, kram!

2011-01-09 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0