Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Svårt och jobbigt är det..


Inlägget skrevs : 2011-01-05
Klockan : 14:35:02
Idag blev det en rätt så lång sovmorgon, eller vad man nu ska kalla det för. Vaknade vid ett! Somnade runt ett igår som jag alltid har gjort nu under lovet typ, och aldrig har jag vaknat vid halv ett, men var väl extra trött nudå hah. Idag ska jag inte göra något speciellt. Jag måste ge mig ut på stan och köpa nya ansiktsmedel och byta mitt armband. Annars ska jag nog bara ta det lugnt hemma. Har pluggat några tal i matten nu alldeles innan jag satte mig här. Får panik på det. Jag blir så frustrerad, för jag förstår ju ingenting! Och jag fattar inte hur jag kommer att förstå vad det är jag håller på med. Vill inte sitta med provet framför mig sen om drygt två veckor och bara stirra som ett fån på det och inte fatta ett skit vad jag ska göra... Inte för att jag tror att det kommer bli så, men ändå.. I varje fall inte på "Del A" - Den som är lite lättare. Men jag gör mitt bästa helt enkelt. PUSS


Kommentarer
Postat av: soojoo!

åh trodde jag berättat det, ihh jag kan ta allting på sms sen och berätta :)

jag mår inte så jätte bra, men ska få hjälp nu så det känns lite skönt iallafall :)



saknar dig sötos <3

2011-01-05 @ 15:39:53
URL: http://soojoo.se
Postat av: Julia

ja verkligen:D

2011-01-05 @ 17:03:36
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0