Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

That's life


Inlägget skrevs : 2011-01-27
Klockan : 20:17:49
Ujuj, bloggen hänger efter. Jag har inte tid att blogga en del veckor, och då får det bli som det blir. Det blir tråkigare, men jag kan tyvärr inte göra något åt de då jag har mycket plugg och träningar osv. Man vill ju ägna sin tid åt andra saker också!


Idag slutade jag skolan vid halv fyra, och då stack jag och Maja till gymmet. Vi körde på riktigt bra idag! 1 h & 20 min. Härligt! :) När jag sen kom hem vid ungefär halv sex så blev det käk, plugg och så. Ska även göra lite glosor i engelskan nu. Hade prov i svenska imorse, som jag har nämnt ett par gånger tidigare, men i alla fall så gick det bra. Var inte alls svårt eller långt, och det tog typ 10-15 min bara att göra det. Jag kan nog få rätt bra på det, får hoppas på det i alla fall! Men nu måste jag plugga vidare. Får se om jag kommer med något mer sen.
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-27 @ 20:30:15
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

svar: jo tack de är bra sj?

2011-01-27 @ 20:47:59
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0