Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Träningen igång!


Inlägget skrevs : 2011-01-03
Klockan : 23:28:56
Kvällens träning med f94-erna gick riktigt bra! Dock så kände man att man inte har tränat överhuvudtaget på länge, och sen att man inte har hållt i en innebandyklubba på ett litet tag. Man känner verkligen när man inte har spelat.. I alla fall dom som är vana att spela, och det är ju jag. Men efter ett par gånger så kommer man igen! Skönt att träningen kommer igång nu i alla fall. (y) Köpte ju som sagt gymkort idag också, så nu blir det gym en gång i veckan också. Tillsammans med Elvira! Ujuj vad vi ska biffa oss! Haha. Nejmen det blir kul!

Jag har sagt det förut, men säger det igen - Vet att min uppdatering nästan rent ut sagt suger just nu. Men jag har fullt upp på dagarna, i alla fall många utav dagarna. Imorgon ska jag vara med på en innebandyturnering som arrangeras utav fritidsgårn på min skola, så kommer inte skriva nånting förens på eftermiddagen. Och då måste jag också plugga matte, så ni ser.. Det är inte så lätt att hinna med bloggen. Men jag försöker, det gör jag!
Nu ska jag titta på lite film innan jag sen ska släcka och sova. Har bestämt mig för att efter onsdag MÅSTE jag sova innan tolv, för annars kommer jag aldrig orka upp när skolan sen drar igång. Så är det bara med den saken.
Puss på er sötnosar, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Svar; Vsg sötis!

Jadå, allt är bra med oss två :) Själv då? Puss!

2011-01-04 @ 01:28:53
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0