Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

We rock it


Inlägget skrevs : 2011-01-04
Klockan : 17:11:54
Hallå allesammans! Min dag har då spenderats i idrottshuset från klockan elva till tre. Spelade sammanlagt fyra matcher, det spelade alla lagen var. Sen om man gick vidare till semi så blev det såklart mer, men det gjorde inte vi. Vilket vi inte precis var förvånade över, haha. Men det var kul o lira! En del matcher var roligare än andra, men så är det väl. En del var ju svårare att "vinna mot", alltså kunna gå på och ta bort bollen osv. Men alla kan ju olika mycket här i världen. ;) Hihi. Sen jag kom hem så har jag inte gjort speciellt mycket.. Ätit och pluggat lite matte. Nu har jag inte så många tal kvar på repetitionen, jippie! (Hähä). Sen är det bara ett par (många kanske?) tal som jag måste göra på rödakursen.. SEN ska jag väl ändå förstå vad det är jag håller på med! Hahah.

Nu ska jag vila, vila och vila. Ta det lugnt med andra ord, chilla. ;)
Blir nog att slå på någon film, eller kolla om det går något bra på tv.
Nästan inlägg blir ett "dag-inlägg", är lite dålig med dom nu..
Kramkram!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt ;)

2011-01-04 @ 17:24:39
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0