Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dax att gå på dejt med John Blund


Inlägget skrevs : 2011-07-25
Klockan : 23:08:07
Johan Falk är slut snart, så då blir det för mig att hoppa direkt i bingen. Imorgon måste jag upp vid 10 för att sen lite senare ge sig iväg till nya lägenheten för inflyttning! Så imorgon flyttar vi alltså. Sista gången jag var i radhuset var idag. Kommer sakna våran mysiga lilla trädgård och lägenhet, men kommer komma till en jättemysig och rätt så stor lägenhet som jag nog kommer trivas jättebra i. Även fast vi inte har egen trädgård, så har vi en balkong vi kan göra fin, och sen finns det ju två gräsplättar utanför på gården man kan vara på om man vill. Så det blir nog bra de! Godnatt med er så hörs vi under dagen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Carro!:D

Fin & söt blogg!

2011-07-26 @ 09:48:55
URL: http://liiivetsomcarro.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Oki

2011-07-26 @ 11:19:26
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0