Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Depp..


Inlägget skrevs : 2011-07-04
Klockan : 13:07:24
Varför kan det inte vara sol istället för mulet? Om det hade varit sol och varmt ute så hade nog jag och mamma legat vid en strand och solat och badat nu. Så härligt låter det! Men istället får man sitta inne i sin mysdress och frysa och tycka synd om sig själv och alla andra svenskar som får stå ut med denna finfina sommaren. Haha, nu blev jag dramatisk! Ne men det är ju faktiskt inte så roligt. :/ Vi får hoppas på bättre väder dom kommande dagarna! Är ju Noradagarna i veckan också (börjar på onsdag), så då vill vi ju ha det varmt och skönt :D


Bild tagen i Falkenberg förra året. Snacka om att man vill dit såhäääär mycket!!!

Och en sak till.. Carruten kan inte komma till mig nu på Noradagarna som vi har haft tradition i tre år nu. Så det är jag också lite ledsen över.. Har inte träffat henne på ett år nu, så snacka om att man saknar bruttan!

Kommentarer
Postat av: anna

Tack! Detsamma :) Vad gör du?

2011-07-04 @ 13:12:30
URL: http://hhejanna.blogg.se/
Postat av: Moa

japp

2011-07-04 @ 15:17:42
URL: http://photobymoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0