Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En fantastiskt bra kväll


Inlägget skrevs : 2011-07-06
Klockan : 23:18:36
Vilken kväll jag har haft med mycket fina vänner! Vi samlades allihopa hemma hos Taylor först. När alla hade kommit så gick vi till ett bad och fikade och hade det trevligt och roligt där. Vi lekte lekar, spelade gitarr och sjöng. Sen kom det en massa andra dit så då drog vi hem så vi kunde få vara för oss själva lite. Vi fortsatte att spela gitarr och sjunga, och även leka lekar. Sen filmade vi en hel del också. Visar nog ett o annat här sen när jag har fått dom. Vad kul man kan ha säger jag bara! Världsbäst.

Nu har jag i varje fall kommit hem. Är så uppe i varv fortfarande, så jag kommer nog inte kunna sova än på ett tag. Men det spelar väl inte så stor roll för det är ju faktiskt sommarlov! När man lägger sig visar sig helt enkelt. Nu ska jag chilla vidare här i mitt rum! Låter kul va? ;) 
Puss på er. Kanske kommer något litet inlägg senare, man vet aldrig..

Kommentarer
Postat av: emma -

- Men ja, faktiskt! :) <3

2011-07-06 @ 23:34:35
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0