Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fri som en fågel


Inlägget skrevs : 2011-07-12
Klockan : 15:20:07
Idag blev det pannkakor till frukost för att jag vaknade så sent. Det var inte helt fel de. ;) Men man blir ju så jäkla mätt! Jag åt 2½, och efteråt så mådde jag nästan illa.. En del kan ju äta typ 10 st, men gud skulle jag aldrig klara av! Vad är erat rekord i pannkaksätande? Haha. I vilket fall så har jag hunnit med att stryka också. Åker ner och lämnar det sen när jag ska till pappa. Har packat lite till pappa också så slipper jag göra det sen. Men åker nog inte till han förens 18-19 ikväll, men ändå. Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0