Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

HEMMA!


Inlägget skrevs : 2011-07-01
Klockan : 19:34:14
Tjobre alla! Hihi, nu är jag hemma! :) Eller jag kom hem för några timmar sen, men sak samma. Jag har haft det grymt! Så jäkla bra 5 dagar har det varit. Faktiskt bättre än förra året.. Och då var det ändå jäkligt bra. Så vad var det inte iår? Förbannat bra!! Laget/Gruppen jag var med i (grupp 10 hette vi), våran grymma tränare Jesper, alla nya människor man fått lära känna. Ja, allt! Det har varit skit varmt, så man har varit rätt matt och trött. Men träningarna har verkligen varit superkul. Iår känner jag att jag har utvecklats och förbättrats som innebandyspelare. Och det ska våran tränare Jesper ha stort tack för. Du har verkligen varit en grymt bra tränare. Kommer sakna er alla, grupp 10! ♥

Nu på kvällskvisten så blir det snart tacos och mys framför tvn med mamma. Blir nog att lägga sig rätt så tidigt ikväll kan jag tippa på i alla fall, för jag är ju rätt så trött som ni kanske förstår. Men vad bra man känner sig efter alla dessa träningspass! Haha. ;) Nej nu orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer, så ni får nöja er med detta för stunden. Nu vet ni i alla fall att jag är hemma och tillbaka här på bloggen igen!

Kommentarer
Postat av: Fanny - En awesome tjej ;D

SV. Okej!

Jag har haft en awesome vecka! ;)

Du får gärna ställa en eller flera frågor till min frågestund :)

Kram

2011-07-01 @ 20:58:38
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh vad underbart att du hade det så bra stumpan :-)

Hoppas du mår bra och har lite sol!

Tänker på dig, massa kramar!

2011-07-01 @ 22:29:46
URL: http://egenmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0