Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It's all about you


Inlägget skrevs : 2011-07-19
Klockan : 22:43:43
Nu har precis Morden I Midsummer slutat, så jag har tagit mig upp till min säng. Har inte lagt mig i sängen såhär tidigt på väldigt många dagar nu. Kanske är bra att komma i säng lite tidigare ? Det tror jag faktiskt. Och imorgon måste jag upp vid 10 också, för jag ska hjälpa mamma och flytta saker till nya lägenheten vi flyttar till nästa vecka. Så lägenheten/radhuset vi bor i nu känns rätt så tomt... Möblerna är ju kvar och så såklart, men inga "små" saker eller vad man ska säga. Sen imorgon efter de ska jag även stryka, ner på stan och lämna det, fixa några ärenden och sen baka. Ni får veta varför jag ska baka (för är till en sak) och vad jag ska göra på kvällen imorgon! Så jag har en hel del att hinna med, så vi får se hur det blir med min uppdatering här. Men om jag inte kan sitta vid datorn så uppdaterar jag nog lite via mobilen i alla fall. Nu blir det nog nån film kanske.. Eller musik. Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

tack så mycket :)

2011-07-20 @ 02:18:37
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: LIENE

Åh, baka lät kul!

2011-07-20 @ 08:32:13
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Ha en bra onsdag! :)

2011-07-20 @ 14:08:36
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0