Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Karlsson på taket


Inlägget skrevs : 2011-07-26
Klockan : 23:24:08
Just nu krånglar mitt internet, så jag får blogga ifrån mobilen helt enkelt. Jag ligger just nu i min säng och tittar på Karlsson på taket. Sååå bra! Har inte sett de på år och dar. Så söt är lilla Karlsson :') Aja men i alla fall, blir det sista jag skriver för ikväll nu. Sov så gott vänner!

Inte så jättebra bild, men kolla bara på honom vad söt han är!!

Kommentarer
Postat av: Mandaa

Sv: jo, den har varit bara bra själv? :)

2011-07-26 @ 23:42:10
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooh yeah sexy bith

2012-01-27 @ 13:06:47
Postat av: Ägaren av bloggen Julia

Svar till Anonym; So you think that...

2012-01-27 @ 16:22:59
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0