Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Krypa till kojs!


Inlägget skrevs : 2011-07-03
Klockan : 23:33:08
Nu ska jag krypa ner i min varma och sköna säng. Får se om jag sätter på nån film.. Är rätt så trött, men.
Imorgon har jag inga speciella planer. Mamma pratade nåt om att åka en sväng till Linde, så vi får väl se hur det blir med de. Kanske att jag försöker ta mig ut på en springtur också.. Beror på hur min ljumske känner sig (har sträckt mig i ljumsken), och när man har gjort det så ska man ju helst ta det lugnt. Men jag känner ändå att det börjar gå mot det bättre nu, så vi får väl se. Jag hade hoppats på att få träffa Anton imorgon eller på tisdag också, men han åker bort imorgon och kommer inte hem förens på lördag så vi kan ju inte ses på hela veckan. :( Då blev jag ledsen när han sa det.. Men så är det nu på sommaren när man åker på semestrar osv. Vi får se till att ses i slutet utav helgen eller början av nästa vecka istället helt enkelt! Nej nu ska jag sluta babbla haha. Puss och kram, godnatt!

Kommentarer
Postat av: anna

Det är jättebra med mig! Vad gör du då? :)

2011-07-04 @ 10:15:57
URL: http://hhejanna.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV. Trevligt :)

2011-07-04 @ 10:56:57
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0