Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Little change


Inlägget skrevs : 2011-07-21
Klockan : 23:14:56
Som ni säkert ser så har jag fått en ny design och header nu. Det är tackvare min fina vän Caroline! Det är bara en grej som ska ändras, annars så är den som den ska vara. Så tack så mycket en engång! ♥
Men får väl lov att fråga, tycker ni att den blev bra?

Just nu är det reklam i The Killing, så därför jag passade på att springa upp hit. Och jag tänkte att jag kommer inte orka skriva något sen heller, så jag gör det nu. Måste upp vid en liten tidigare tid imorgon, så jag ska försöka att somna runt tolv. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

fin header!

2011-07-22 @ 01:25:10
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Tack söta du, vad glad jag blir :) Tack för tipset! Det ska bli roligt att få läsa lite nya bloggar.

2011-07-22 @ 10:35:03
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0