Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Måndag kväll


Inlägget skrevs : 2011-07-04
Klockan : 21:22:47
Mamma och jag var som sagt ute och sprang förut. Fast det blev inte så mycket springning, för jag fick ont i mina vader (speciellt och mest i min högra) så jag nästan skrek av att det gjorde så ont. Jag har bytt springskor nu, för jag trodde att det var nåt fel på dom andra (plus att dom var väldigt gamla och utslitna så skulle ändå ha köpt nya). Men tydligen så var inte dom här heller bättre, så jag vet inte vad det beror på.. Mamma sa att det kan vara en infektion, så om det inte går över efter jag har smort in mig med nån salva så måste jag åka in och kolla. Det vore ju inte så kul om det skulle vara en infektion eller något liknande, för då får jag väl antagligen inte träna på ett par veckor/månader. :/ Men vi får se, hoppas på det bästa i vilket fall!

Nu sitter jag i soffan och tittar på Lotta På Liseberg. Jag älskar Lotta Engberg. Så härlig är hon tycker jag! Hihi. Har även ätit lite godsaker med mammi, så vi har haft det riktigt mysigt. Vi ska titta på Johan Falk efter Lotta På Liseberg också, så mer tv blir det. Imorgon måste jag upp lite tidigare för jag ska och färga (slinga) mitt hår, äntligen! Så skönt ska det bli. Först lägga i färg i utväxten, sen slinga det med ljusa slingor så det inte bleks så mycket nu under sommaren och blir typ råttfärgat som det nästan blev förra året. Usch så fult, haha. Så bild kommer på resultatet imorgon! :) Men puss på er, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: cilla

hej, men du jag hadde ju med sånna skor som du har som skulle bygga upp fote bättre och jag fick med ont av dom, så det är nog ingen fara :)

2011-07-04 @ 21:32:24
URL: http://ceciliahakansonn.blogg.se/
Postat av: anna

Ja det har jag faktiskt haha :)

2011-07-04 @ 21:40:13
URL: http://hhejanna.blogg.se/
Postat av: anna

Yes! Ett par hängselshorts från Monki som äntligen har kommit in på lager igen :) Hur balla som helst!

2011-07-04 @ 21:48:15
URL: http://hhejanna.blogg.se/
Postat av: Moa

vad bra

2011-07-04 @ 22:44:26
URL: http://photobymoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0