Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nyduschad och hungrig


Inlägget skrevs : 2011-07-19
Klockan : 18:15:59
Ja, som rubriken lyder. Jag är nyduschad och hungrig. Mamma är i den nya lägenheten så jag väntar bara på att hon ska komma hem så jag kan få i mig en lagad mat! Hur hungrig som helst. Men det blir man väl efter man har tränat. För jag har varit iväg och tränat med mitt lag (fysträning). Eller rättare sagt, fyra personer från mitt lag. Men det blir väl så nu under sommaren när folk är borta och så. Men idag fick vi köra utan tränare, för det blev lite strul och så. Men det gick lika bra de! Så nu känner man sig åter bra i kroppen! Haha, nejdå det gör jag oftast. :) Håller man igång så! Men som sagt, nu ska jag bara vänta på att mamma ska komma hem. Ikväll blir det Allsång på tv och Morden I Midsumer.


Maybe this isn't good for us, but I can't help it.

Kommentarer
Postat av: aamaandaa :)

SV: Gött :)

Jodå, det är bara bra med mig! :D

2011-07-19 @ 20:03:29
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/
Postat av: aamaandaa :)

SV: Yes :D

2011-07-19 @ 21:44:36
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/
Postat av: aamaandaa :)

SV: Lyssnar på musik :)

Själv? :)

2011-07-19 @ 22:45:11
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0