Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Såna här kvällar gillar vi


Inlägget skrevs : 2011-07-13
Klockan : 22:46:07

Jag berättade inte förut att jag skulle iväg till Linn ikväll (därför jag inte har bloggat nåt). Men allt behöver man väl kanske inte säga, eller? ;) Där har jag i varje fall spenderat min kväll, och vi har haft det riktigt bra! Jag kom dit vid halv fem ungefär. Då cyklade vi iväg till Åsbosjön och hamnade där några timmar. Vi solade, badade, tog kort, pratade och så. Så nu har jag ett par finfina kort att visa er, i helgen kommer dom nog ut. Det var riktigt skönt i vattnet också! Säkert 25-26 grader. Sen framåt sju tror jag klockan var så cyklade vi hem. Då laddade vi in bilderna och satt och höll på med dom. Sen blev det käk och lite sånt, vi bara chillade helt enkelt. Så kom pappa och hämtade mig ungefär vid kvart i tio. Så det blev en kväll hemma hos familjen Gustavsson. Lika trevligt varje gång! :) Nu har precis Sverige - Japan slutat, och matchen slutade väl inte precis så som vi Svenskar ville kanske.. 3-1 till Japan. Men dom var värda vinsten, för dom var lugnt mycket bättre än Sverige! Dom utklassade oss solklart. Nu såg jag bara en liten del utav matchen, men de jag såg var väl att Japan lugnt var bättre. Och så är det ibland, inte alltid kan man vara bäst. Nu hoppas vi på ett brons i alla fall!


Kommentarer
Postat av: LIENE

Låter som en mysig kväll:)

2011-07-14 @ 08:24:18
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: alma

Jodå den va helt okej!:) sj?

kram!

2011-07-14 @ 12:14:20
URL: http://photosforall.blogg.se/
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

jag tyckte dock inte att de utklassade oss, men de var helt klart värda vinsten. Den svenska målvakten gav två av de tre målen Japan gjorde..

2011-07-14 @ 12:26:32
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: M Y S S A N - en tolvårig bloggerska

Hej!

Allt bra?

Kram♥

2011-07-14 @ 15:02:10
URL: http://myowndiiary.blogg.se/
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

RE: det är bra att man tycker olika :) för utklassning att det ska vara utklassning för mig skulle japan spela på en nivå som var ett snäpp högre till, men som sagt det är bara min åsikt hehe. ja, för nu denna match bevisade hon att hennes lägsta nivå är föööör låg... suck!

2011-07-14 @ 22:24:07
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0