Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Saturday


Inlägget skrevs : 2011-07-02
Klockan : 12:49:46
Hej på er! Inatt sov jag lite konstigt.. Vaknade flera gånger, det var varmt som tusan inne i mitt rum. Jag "trodde" att jag skulle upp och träna på morgonen, så det var nog därför jag vaknade rätt många gånger under natten också. Det blir ju en liten omställning när man kommer hem! Jag kunde i alla fall ligga kvar till ungefär tio, så de var skönt. Mamma och jag har varit uppe på stan nu på förmiddagen. Fixat en liten försenad skolavslutningspresent till Lisa (ska ju till henne/dom ikväll). Men nu är jag hemma igen. Ska sätta på lite musik och chilla till de. Lite galen också för att Anton svarar inte..!! Sånt är så irriterande. :( Haha. Aja puss!


I bilen när vi var påväg till Uppsala. Saknar det något enormt!

Kommentarer
Postat av: MemeliaN - elva årig bloggare!

Sv;

Hihi, så lite så.

Vad bra! Med mig är det toppen.

Vad gör du för ngt kul då? :D

2011-07-02 @ 13:02:52
URL: http://memelian.blogg.se/
Postat av: MemeliaN - elva årig bloggare!

Sv;

Jadå.

Samma här :)

Vad ska du göra idag då?

2011-07-02 @ 13:31:15
URL: http://memelian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0