Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sol, sol. Härliga sol!


Inlägget skrevs : 2011-07-11
Klockan : 16:19:11

Vad har jag gjort idag? Jo, jag vaknade lite före halv ett (mycket skönt!). Jag gick ut och sprang på direkten och körde lite styrka efteråt. Det blev en runda på drygt 30 min och styrka som nog knappt varade i 5. Men det var så jäkla varmt så man orkade inte mer liksom. Och så är det ju ibland! Bättre att ha gett sig ut en liten runda än ingenting i varje fall. Jag kände av mina vader lite i slutet, men knappt ingenting just under springturen, så det var väldigt skönt. Men vi får se om vi ska åka in och kolla så jag inte har nån infektion i benmärgen... Eftersom jag får ont ibland och ibland inte, så borde det väl vara något som spökar? Men aja, det ordnar sig med det. Efter jag hade duschat så började jag stryka på engång. När det var klart tog jag lite lunch och satte mig framför tvn en kortis. Sen har jag suttit uppe på mitt rum och spelat gitarr, ställde precis undan den. Riktigt chill! Är ensam hemma också för mamma och Per-Håkan är på IKEA, så får väl se när dom kommer hem. Men nu ska jag ta något att dricka, sen sätta mig ute i solen tror jag! Ha en fortsatt bra dag! :)


Och färg har jag fått! Mer ska jag få!


Kommentarer
Postat av: LIENE

Det är härligt med solbränna:D

2011-07-11 @ 19:33:08
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0