Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Söndag i Göteborg


Inlägget skrevs : 2011-07-24
Klockan : 23:22:09
Hej på er! Idag har vi varit på Liseberg. Åkt Atmosfear, de har jag gjort! Skitkul var den, inte alls så läskig faktiskt. Kan väl säga som så till er som inte har åkt den men vill, men är lite smårädda kanske.. Att man tror att den ska vara läskigare än vad den är. Men det är den absolut inte! Värd att åka helt enkelt, hihi. Sen har vi såklart åkt "allt annat", så vi har haft en rolig dag! Dock inte så fin, för det har varit kallt och regnigt. :/ Eländigt väder! Men det var ju inte smockat med folk i alla fall, och det är ju alltid skönt. Så på så sätt var det bra. Sen har vi varit ute och käkat, o softat på hotellet under kvällen med godis. Nu ska vi snart sova, så jag ville bara uppdatera er lite om hur jag har det här. Imorgon ska vi nog vara lite kulturella, innan hemgång vid 16. Så vi hörs imorgon kväll när jag har kommit hem! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0