Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Söndag morgon


Inlägget skrevs : 2011-07-17
Klockan : 11:54:56
Godmorgon! Nu när jag har lärt mig att mobilblogga så kommer jag säkert göra de rätt mycket. Men det är väl bra va? :D Det tog lite tid att lära mig, men nu är jag igång! Så alltså bloggar jag från mobilen just nu. Jag har precis vaknat och ligger i sängen och drar mig lite. Ska ut på en springtur nån gång idag i varje fall, men jag känner inte för att springa själv idag, så jag har frågat Linn om hon vill med ut och väntar just nu på svar från henne så får vi se! Men vi hörs senare på datorn då blir det nog. ;)

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; härligt! samma här :)

2011-07-17 @ 12:53:38
URL: http://damnebba.blogg.se/
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

RE: haha precis ;) hoppas du har haft en härlig helg.

2011-07-17 @ 13:29:42
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0