Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Usch för drömmar ibland..


Inlägget skrevs : 2011-07-06
Klockan : 11:40:26
Idag vaknade jag upp med hjärtklappning. Min dröm var helt enkelt inte rolig för fem öre.. :( Kan berätta det jag minns, och det är typ allt hehe. Jag och min kompis Emma låg på två parkbänkar uppe på stan och sov. Vi hade en massa packning med oss och en cykel. Tror att vi skulle vänta på att börja idrotten, men det var på kvällen? Aja jag vet inte. Vi var inte ensamma, det var massa andra från skolan där också. Men Emma och jag råkade somna, så vi märkte inte när dom gick iväg och när vi sen skulle börja idrotten. När vi vaknar så ser vi att dom är borta, och då kommer det ett gäng blandat tjejer och killar (men mest killar). Vi tänkte väl inte så mycket på dom, utan plockade ihop våra saker så snabbt som möjligt för att ta oss ner på cykeln till skolan. Men sen vände gänget och ställde sig mot oss. Dom stod bara stilla och pratade med varann, gick inte fram mer eller något. Men vi blev ju rätt rädda att dom skulle göra något.. Dom såg väl att vi skyndade oss ännu mer, och sen när vi hoppade på cykeln iväg så börjar dom springa efter oss och dom tar upp en massa farliga saker ur fickorna ni vet! Så vi cyklar som GALNINGAR. Och jag var tvungen att skjutsa Emma för vi hade bara en cykel. Och med all dess packning också, det gick väl inte så jättebra. Plus att vägen från stan till skolan var förfärligt lång JUST DÅ. Men vi lyckades ta oss undan.. Jag levde i varje fall när jag vaknade. Skickade iväg ett meddelande på facebook till Emma och frågade om hon också levde. Man måste ju! Nej men den var inte så rolig faktiskt.. Haha. (a)

Nu ska jag ner och äta frukost och stryka! Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0