Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

------


Inlägget skrevs : 2011-06-15
Klockan : 13:28:19
Godmorgon! :)
Gick upp vid ungefär halv tolv. Skulle lika gärna ha kunnat sova en timme till, men jag bestämde mig för att gå upp så jag inte sov bort hela förmiddagen. Även fast jag inte har gjort något speciellt. Nu har jag fixat mig och ska ner och stryka det sista i tvätten som ska in ikväll. Sen sticker jag iväg till Julia och umgås med henne idag, det blir trevligt! :) Vi hörs nog ingenting förens ikväll, så jag önskar er en bra onsdag. Kram!


Här är en väldigt gammal bild på mig och Jullepulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0