Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

12:09


Inlägget skrevs : 2011-06-20
Klockan : 12:09:57
Godförmiddag! Idag vaknade jag lite tidigare än jag har gjort, vid halv elva ungefär. Men jag tror att det var bra för man kan ju inte sova bort hela dagarna alla dagar! Det blir ju så tråkigt. Plus att frånochmed måndag nästa vecka till fredag så kommer jag vara tvungen att gå upp 7 (åker på innebandyläger på söndag!). Så det är väl lika bra att vänja sig med det tidiga. I alla fall, nu sitter jag framför tvn. Anton åker snart med bussen hit, så han kommer om en timme ungefär. Längtar! :)
Ikväll får vi se om det blir tältning för mig.. Jag känner av min hals lite, och vill absolut INTE bli sjuk nu för det passar inte bra! Och det kan ju vara en risk när man sover ute i tält.. Men ja, vi får se helt enkelt. Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0