Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Äntligen! Så man har längtat!


Inlägget skrevs : 2011-06-08
Klockan : 22:49:24
Imorgon gäller det. Sista dagen i 8:an. Har väckning 06:20 så jag inte ska behöva stressa med att göra mig fin, så jag bör nog krypa till sängs nu. Vilket jag också ska, men ville bara skriva ett litet kort inlägg först!
Har varit ute med Jossis ikväll. Det var trevligt, som alltid. :) Puss på dig snygging! Nej men som sagt, ska lägga mig nu. Vi hörs efter jag har gått på sommarlov imorgon! Puss på er och ha en bra dag imorgon :D


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: helt ok:)sj?

2011-06-09 @ 08:21:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0