Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Bättre lycka nästa gång älskade klass


Inlägget skrevs : 2011-06-07
Klockan : 19:30:47
Hej o hå vad trött jag är! Detta väder också.. Åska och regn=kvaft. Jävlar vad det dundrade för några timmar sen! Det var helt sjukt. Nästan aldrig varit med om något sånt åskväder tror jag inte faktiskt.. Helt otroligt var det. Blev lite rädd ett tag.. Hehe. Sen ser vi brandkåren åka in över stan och poliser komma också, så då blir man ju ännu räddare såklart.. Men tror inte att det var något allvarligt som hade hänt i alla fall!
Nu tänkte jag skriva lite kort (eller långt får se..) om min dag. Den har varit varm. Varm, varm, varm. Känt som man ska svimma flera gånger faktiskt, lite obehagligt! I varje fall. Tävlingarna började direkt imorse vid 8:10 och var slut ungefär vid 14. Själva bodydelen (uppträdandet) var ca. 9:30. Det gick hyfsat bra för oss. Vi kunde säkert ha gjort det bättre och säkrare, menmen. Sen var det lite små tävlingar runt om på skolgården (den är rätt stor..), och senare en stor helvetesstafett, vanlig stafett och dragkamp. Resultaten som kom sen var väl inte så jätteroliga att höra... Vi kom 3:a på bodydelen och 4:a på braindelen. På bodydelen så hade vi nog trott att vi skulle komma 1:a eller 2:a, för vi tyckte inte att dom andra hade så jättebra uppträdande heller.. Förutom D typ (våra äkta konkurenter!). Men dom slog oss.. Vilket var jävligt svårt att inse. Dom kom 1:a och vi 3:a. Och dom kom även 1:a på braindelen då vi inte ens fick en pallplats.. Ne fyfan vad ledsen och besviken jag blev/är. :( Vi kämpar som djur för att få ihop allt, och så får man inget för det.. Eller jo, vi har ju haft kul. Men ändå, ni förstår kanske att man blir lite besviken. Vi vann ju bodydelen förra året, så då hade vi väl ännu större "press" på oss att vinna iår igen. Men vi kör nästa år! Något heeeelt annat blir det då. Braindelen tror jag inte vi tänker så mycket på, för vi vet att vi inte är dom smartaste och det finns många fler i andra klasser som är smartare. Haha. Men man kan inte alltid vinna.. Även fast vi är C:are, hähä. Kommer ändå alltid älska oss, och ja vi är bäst!

Nu blir det fotboll på tv4, Sverige-Finland. Kom igen Sverige! Kom igen ZLATAN! ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: ja ni är alltid söta!! :) <3

2011-06-07 @ 19:36:44
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tror att vi måste ändra om taktiken till nästa år, jag tror inte man vinner på att välja en låt och sen göra en dans om det är konkurans utan att man kanske ska göra lite drama och att det händer lite spännande saker med.. Men jag vet inte, det är vad jag tror i alla fall :)

2011-06-08 @ 18:17:24
URL: http://onllyemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0