Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dessies låt


Inlägget skrevs : 2011-06-20
Klockan : 21:55:41

Har ni sett att Dessies låt har släppts? Ni som har hört den, vad tycker ni om den?
Jag tycker den är helt okej faktiskt. Mycket bättre än Kissies skräplåt. Där hörde man också att något var fejk, men i denna så hör man att det är hennes röst. Klart att det är mixat rätt bra, men det är det ju i rätt mycket nuförtiden så. Har sett att folk har skrivit att dom tycker att det är orättvist att dom får släppa en singel bara för att dom är bloggare (för det är ju typ så..), och det kan jag faktiskt hålla med om. Visst, om hon inte hade varit en storbloggare men ändå hade hållt på med musik på sin fritid så kanske hon skulle ha skickat in nån låt eller så som hon spelat in. Men nu har hon ju fått hjälp med detta från en massa möjliga. Det blir ju en liten annan sak.. Tycker jag i varje fall. Men i vilket fall så var låten bra, så jag tycker ändå att du ska få en tumme upp Dessie! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0