Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I dreamed a dream and it was about you


Inlägget skrevs : 2011-06-15
Klockan : 21:40:21
Vad som händer med min statistik och besökare nu vet jag faktiskt inte?! Det har sjunkit något enormt mycket.. Jättetråkigt. :( Vill att ni ska komma tillbaka till mig! Jag försöker uppdatera så mycket som det går, och jag tycker att jag har blivit bättre på de faktiskt. Men det kan ju vara som så också att ni har annat för er.. Nu när det är sommarlov och allt också. En del utav er jobbar säkert och kanske är borta på rätt mycket semester osv. I vilket fall så hoppas jag att ni hittar tillbaka nån gång, för jag tycker ju om er så mycket! :)

Julle frågade mig om vi skulle ta en springtur nu ikväll, så jag kom precis in från den. Vi sprang i ett jäkligt bra och fort tempo måste jag säga! Och det kändes lite att jag inte har varit ute och sprungit på ett tag (pga min jäkla förkylning!!), så det var skönt att känna att man är påväg uppåt igen. Vi körde lite styrka efter också, vilket var väldigt skönt. Nu känner man att man har tagit i med både benen och magen! Ger väl resultat nån gång. ;) Nu ska jag hänga upp tvätten, sen kolla på film med mammi. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0