Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lika trevligt som alltid


Inlägget skrevs : 2011-06-22
Klockan : 22:19:16
Jossis och jag tog oss en sväng till Linde på lite fotboll vid 18 ikväll. Först svängde vi in på Ica för att köpa med oss lite gott. Så som glass och några godbitar! Matchen var hur dålig som helst. Såhär dåligt har jag aldrig sett Noras A-lag spela.. Ne blä vad dåliga dom var. Alltså förlorade dom, 2-5 tror jag det blev till Lindesberg. Dom vi vill vinna mot också (vill man väl mot alla), men dom som man nästan ska vinna mot. Men dom var helt enkelt bättre i dagens match. När den var slut så tog vi vägen genom skogarna hem. Pga olika skäl.. Hahaha, Jossis! :*
Nu sitter jag här på sängkanten och skriver blogg. Tittar på Morden i Midsomer också, men missade början så fattar inte så mycket menmen. Vad gör ni då?


Kommentarer
Postat av: Majuss - Dreamstrue

Sv: Jag mår toppen :D vad gör du :) ? <3

2011-06-22 @ 22:37:23
URL: http://dreamstrue.blogg.se/
Postat av: Majuss - Dreamstrue

Sv: Jag kollar på en film :) Har du haft en bra dag :)? <3

2011-06-22 @ 23:06:24
URL: http://dreamstrue.blogg.se/
Postat av: Majuss - Dreamstrue

Sv: Detsamma här :D Vad har du gjort idag :) ? <3 Jag kollar på Prom Night :) <3

2011-06-22 @ 23:23:01
URL: http://dreamstrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0