Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Min dag


Inlägget skrevs : 2011-06-20
Klockan : 18:30:23
Hejsvejs på er! Anton åkte hem med 17:15 bussen. Under dagen så har vi gjort lite saker. Jag visade han runt lite här i stora Nora *host* först, haha. Sen har vi lagat mat, och gissa vad? Brandlarmet gick efter jag hade stekt köttbullar, omg!! Hahah, hur lyckas jag? Det undrade nog han med.. Tur att jag hade den hjälten hos mig så han kunde stänga av den, för om jag hade varit själv hade jag nog bara stått och skrikt och kanske brandkåren hade fått komma? I alla fall grannen.. Herregud ja haha. Så kan det gå! Sen har vi lyssnat på lite musik och tittat på film. Det började åska och regna som fan ett tag med.. Vad är det för väder vi har? Men vi har i alla fall haft en bra dag. :) Du är allt bra söt du! ♥

Som sagt så skulle jag ha åkt ut och tältat ikväll tillsammans med några vänner, men så blir det inte. Jag kände mig inte alls på humör för de, och sen så känner jag mig lite hängig också. Och som jag sa förut, det sista jag vill bli nu är sjuk. Så jag får helt enkelt hoppa över de. :/ Hoppas på nån annan gång i sommar!
Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0