Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Natti natti


Inlägget skrevs : 2011-06-14
Klockan : 22:53:50
Som sagt, var inne på bio ikväll med Linn & Elvira. Vi såg Baksmällan II. Den var lika bra som den första - mycket bra! Enligt mig. Man fick sig några goda skratt i alla fall, och när man väl skrattade så kunde man inte sluta. ;) Så är det jämt för mig i varje fall, haha! När den var slut så gick vi och satte oss på Donken och väntade på våran buss. Blev lite glass på de också. Men nu har jag kommit hem. Var riktigt kyligt ute nu faktiskt.. Burr, burr. Sommarvärmen som vi hade nyss, vart har den tagit vägen? Kom tillbaka snarast är du snäll!!
Aja, nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket. Sen krypa ner i sängen och titta klart på filmen jag tittade på idag (och kanske den jag tittade på igår). Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0