Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Onsdag 22/6


Inlägget skrevs : 2011-06-22
Klockan : 12:22:12
Hallojsan! Jag hade lite "planer" för morgonen, men dom blev inte av för jag var för trött. Hehe. Jag skulle ner och tvätta, men fick pappa göra. Jag skulle ut och springa, men njae. (a) Så blev väckt först vid 9, så hade lite svårt att somna om sen, men det gick. Sån tur va! Så här för en liten stund sen gick jag upp. Har även hunnit med att duscha. Nu ska jag ta mig något att äta, sen hämta in tvätten och börja stryka. Puss!


Kommentarer
Postat av: alva

Sv: Jag googlade faktiskt ditt namn och hittade din blogg! :D

2011-06-22 @ 14:39:16
URL: http://approved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0