Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Over and out for the night


Inlägget skrevs : 2011-06-13
Klockan : 22:47:48
Min måndag har varit superbra. Lotta och Linn kom till mig vid 14 ungefär. Vi var inne lite först, men sen drog vi oss iväg på cyklarna ner mot stan. Vi gick runt, tog lite bilder och så. Hamnade sen nere vid trängbo (ett bad) och satte oss där ett tag. Det var rätt varmt men det blåste mycket, vilket gör att det blir jobbigt och tråkigt. Men där satt vi ett tag i varje fall. Sen drog vi oss hem till mig igen, vi fikade och pratade. Hade det allmänt bra helt enkelt! Man behöver inte göra så mycket, bara att få vara med er gör så mycket och det blir alltid till något mycket bra. Puss på er!

Min kväll har däremot varit lugn. Nu ska jag göra den ännu lugnare, gå och lägga mig i sängen och sätta på en film på datorn. Det blir antingen Gullivers resor eller Observe and report. Nån som har sett dom/nån utav dom?
Sov så gott kära läsare!



Kommentarer
Postat av: lovisa

godmorogn:D

2011-06-14 @ 09:10:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: MAJZANS

sv; Tack så jättemycket lilla julia! puss :* <3

2011-06-14 @ 13:29:16
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0