Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Awesome


Inlägget skrevs : 2011-03-12
Klockan : 17:28:28
Hej på er pussgurkor!

Tänkte snabbt berätta lite om min kväll igår. Jag, Linn och Lotta kom till Elvira lite efter åtta (haha det rimmade ju!). Hon höll på att göra iordning tacos, åh så gott! Vi slog oss ner till bords och började äta, prata, skratta och dumma oss. Efter nån timme så gick vi upp och slog på filmen vi hade hyrt. Blondie and Blondie tror jag den hette. Den var jättekonstig. Lite rolig ibland, men annars mest bara konstig, så nja vi kunde ha hyrt en annan menmen! Vi myste i soffan med kladdkaka, godis, chips och gurka med dipp. Ni är bäst! ♥

Imorse vaknade vid tio. Gick upp och åt frukost och så. Vi skulle samlas inför matchen vid ett, så jag knallade iväg vid kvart i. Kände mig inte riktigt på hugget, men jag blev mer och mer taggad, vilket var bra! Matchen var mot Hovsta. Serieledarna i våran serie. Så vi visste väl liksom att vi inte skulle vinna, men jag tror ändå att vi trodde att det inte skulle bli så många insläppta mål. För förra gången vi spelade mot dom som blev det ett väldigt bra resultat, även fast det var förlust. Jag tycker inte att det är nödvändigt att säga vad det blev, för det struntar vi i laget i nu. Det förflutna. Vi spelade bra "som vi spelar", men det räcker inte för att slå dom andra. Men vi kör på! Backarna hade i varje fall kul (jag var back). Sen fick jag också en armbåge/arm nästan precis under ögat, på kinden ungefär. Det gjorde ont och det gör ont, men jag täckte i varje fall bort ett skott som hade kunnat blivit ett mål. Så man får väl tänka så! Det onda går över.

Ha en underbar kväll allihopa! Jag ska vara hemma med pappa och titta på Melodifestivalen.
Ska ni också titta på de? Jag hejar på Nicke Borg!
Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: pauli♥

haft en bra dag ? kram

2011-03-12 @ 18:54:31
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: soojoo!

Tycker det är jätte tråkigt att han fick så mycket poäng :( Jag älskar hans låt!!

Hoppas att saade inte skämmer ut oss nu, igen ;)



Ja gud det var allt för länge sen, vi får skärpa oss :( Hoppas allt är bra med dig stumpan, puss!

2011-03-12 @ 22:46:04
URL: http://soojoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0