Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Då man inte har något annat att skriva


Inlägget skrevs : 2011-03-10
Klockan : 21:39:03
Ditt namn: Julia Fälling
Födelseår: 1996
När fyller du år: 25 augusti
Hur lång är du: 1,63 cm ungefär
Din hårfärg: Brunt med rött i (min naturliga är blond)
Några utsmyckningar på  din kropp, isf var?: Hål i öronen
Kläder du har på dig just nu: Underkläder, jeans, linne och luvtröja
Spelar du något instrument: Japp, gitarr
Första tanken när du vaknar: Att jag kan ligga kvar i sängen ett liiitet tag till
Är du hungrig: Nej, har nyss ätit så
Var befinner du dig just nu: I mitt rum
Är du själv: Japp
Biter du på naglarna: Nej men på skinnet.. (a)
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna: Vita med svartkant och smileysar på, hihi
Vad är du bra på: Att skratta!
Har du elr har du haft några husdjur: Jag har en katt 
Vem vet mest om dig: Hmm.. Lisa tror jag
Vem älskar du mest av alla: Alla mina underbara vänner!
Vad vill du ha just nu: SOMMAR SÅ DET BARA SKRIKER OM DET
Ditt mål i livet: Att bli lycklig. Vara stolt med de man har presterat
Rädd för: Blod och sprutor, typ
Har du körkort: Nae
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Om jag hade blivit en kille hade jag fått heta Julius..
Pepsi eller coca cola: Inget utav de
McDonalds eller burgerking: Burgerking isånafall
Sjunger du: Japp! :)
Vad har du för skostorlek: 38, ibland 39
Vill du gifta dig: Ja det vill jag
Skorna du hade på dig idag: Converse
Grönan eller liseberg: Helt klart Liseberg!
Vad sover du i: Trosor och t-shirt
Favoritårstid: Sommar!!
Senaste tvprogramet du såg: Project Runway tror jag det var
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Julia", nästan jämt
Hur svarar du i hemtelefonen: Se ovan
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var i skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt
Vad var det senaste någon sa till dig: "Har du lagt ut den där bilden än?"
Druckit idag: Vatten
Vad är det för väder hos dig nu: Regnigt och slaskigt :(
Godaste glassmaken: Finns såå många!
Sover du tungt: Aa?
Drömmer du mardrömmar: Nej inte så ofta
Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster
Favoritgodis: Lakritz av alla slag
Hur många kuddar sover du med: Tre stycken
Längtar du mest efter just nu: Sommaren
Vad väntar du dig om 10 år: Det har jag ingen aning om! Får jag se då. :)
Vad luktar det nu om du sniffar lite: Vet inte, haha
Saknar du någon nu: Njae.. Mamma kanske
Snus eller cigaretter: Inget!
Vill du ha barn: Ja!
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja! :)
Är du snäll: Får man väl hoppas
Är du blyg: Nej
Har du fin dialekt: Ja det har jag väl
Har du spytt i någons knä: Nej, inte vad jag minns i alla fall
Är du modig: Beror på vad det gäller
Har du användt någon hårprodukt idag: Plattång? (a)
Har du bråkat med någon idag: Nej
Tycker du att svenska killar ser sämre ut: Va nej? Mot vilka andra killar då isånafall?
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget: Du det har jag faktiskt inte tänkt på!
Är du sugen på något nu: Nae
En bra film: Är så dålig på att komma ihåg vad filmer heter.. (a)
Vem får en kram: Du!
Vem får en puss: Alla som vill
Brukar du läsa horoskop: Ibland händer det väl att jag gör det 
Är 50cent bra: Nej inte ett dugg bra
Vad har du för planer till kommande helg: Träning, match, umgås med vänner
Kan du baka bullar: Klart jag kan! :)
Bläck eller blyerts: Haha, både och?
Katt eller hund: Katt
Tycker du om din pappa: Älskar min pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0