Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dag 10 - Sätt din ipod på shuffle: Första tio låtar som spelas är?


Inlägget skrevs : 2011-03-01
Klockan : 21:29:00
Nu har inte jag någon Ipod, så jag tar min mobil istället.

1. A broken man and the dawn - Volbeat
2. Rolling in the deep - Adele
3. Dangerous - Akon
4. Dum av dig - Daniel Adams Ray
5. Not ready to make nice - Dixie Chicks
6. Feels like home - Edwina Hayes
7. Stay the night - James Blunt
8. Like a prayer - Jay Smith
9. Mabellene I hofteholder - Volbeat
10. New York - Melissa Horn


Bild; Cool bild från google

Kommentarer
Postat av: ♥ charlotte hagström

sv: härligt! :)

2011-03-01 @ 21:40:35
URL: http://ccharlotte.blogg.se/
Postat av: emma

haha, nej jag gjorde ju inte det. :) <3

2011-03-01 @ 21:41:10
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0