Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fina onsdag


Inlägget skrevs : 2011-03-30
Klockan : 16:27:17
Hej på er! Min dag har varit finfin. Fick reda på vad man fick på musik provet/inlämningsuppgiften. Jag fick VG+! Är mycket glad för de. Jag ville minst ha ett VG, och så fick jag ett + på de också, kan ju knappast bli bättre än att man hade fått ett MVG då men! Jag ska inte gråta. :) Haha. På a-tiden så gick vi ner till sjön och satte oss där i det fina vädret. Vi lekte en "stentävling", hahaha. Man skulle träffa hålet i en boj ni vet? Och om man gjorde det så skulle jag få 100 kr av Linn. Jag var nära 4 gånger, träffade kanten då (!!). Jätteirriterande, haha. Och det var bara jag som tyckte det var "kul" och fortsatte ända tills vi gick därifrån. Jag ville ju verkligen ha dom där 100 kr!! Ja ni.. ;) När vi hade slutat så gick jag, linn, lotta, elvira och maja till ett café och satte oss där. Väldigt trevligt! :) Nu är jag hemma. Ska snart bege mig ut igen för att gå ner till skolan och på utvecklingssamtal. Får vi se vad som sägs där. Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Dessi!

Grattis till betyget! :D

Det är jätte jobbigt, hoppas du blir av med det snabbt =(

Det är precis samma här =O

2011-03-30 @ 17:14:18
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: Dessi!

Jaa hatar långdragna sjukdommar, hellre jätte sjuk kort tid än mellan sjuk länge :O

2011-03-30 @ 20:57:22
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0