Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Den första mars


Inlägget skrevs : 2011-03-01
Klockan : 19:16:17
Hej på er! Haft en bra tisdag? Hoppas jag. Min tisdag har varit bra! Skolan rullade på, hade två inställda lektioner. Inga fel de heller. Idrotten var kul, vi körde vollyboll. Spelade små "matcher" och jag var tillsammans med Oscar och Calle. Om vi hade räknat poäng så hade vi lätt vunnit! :D Haha. Nej ska ej skryta nu! I alla fall. En utav lektionerna som var inställda var matten som var sist på dagen, vilket betydde att jag fick sitta och vänta på Maja och Elvira som inte hade inställd som jag sen skulle gå med till gymmet. Men det var helt okej de! Blev ett träningspass på 1 ½ h idag, riktigt gött! Man känner sig så bra efteråt. :)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: min dag var bra!:)= din dÅ?

2011-03-01 @ 20:03:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: emma

Tack Julia! :D fast det känns jävligt ovant nu kan jag säga, och saknar mitt långa hår. men det känns väldigt skönt att ha blivit av med lite, för nu är håret mycket mycket tunnare (y)<3

2011-03-01 @ 20:53:04
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emma

ja, klart jag kommer vänja mig men kommer nog också sakna mitt gamla hår! men det växer ju ut igen som tur är :) haha, du skulle ha sett vilken hög med hår det var på golvet när vi var färdiga. ;) <3

2011-03-01 @ 21:28:25
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0