Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Glada miner!


Inlägget skrevs : 2011-03-14
Klockan : 17:33:31
Halloj! Jag är jätteglad idag, vet inte riktigt varför..? Haha. Men det är väl bra de i alla fall! Dock så är jag väl jämt rätt så glad, men ja. ;) Min måndag har i varje fall varit bra! Fick reda på geografi provet, och jag fick godkänt! Åh så skönt! Var lite nervös att jag skulle få göra om Afrika delen (som jag redan har sagt att jag var), men jag lyckades ha tillochmed 9 poäng över godkänt också. Det tycker jag var bra då jag som sagt var nervös för vad jag skulle få. När man är de så blir man väl alltid lika glad oavsett vad man får, bara man får godkänt?! Inte sant. Sen fick vi även reda på engelska provet. Tror att jag fick g+/gräns till vg. Blev kanske lite missnöjd, för hade velat fått i alla fall ett säkert vg. Menmen. Vi får tillbaka proven sen då alla har gjort det för är inte alla som har det, så då ska jag kolla på vad det var jag hade fel på och sen se om jag kan bli bättre på de. För i engelska så satsar jag nog på att ha MVG i nian. Jag är väldigt bra på det också, så det gör väl att man vill satsa ännu mer, såklart. Aja, glada miner ändå! :)

Outfiten och facelook för idag



Vitt

Kommentarer
Postat av: becca ♥

tävla om en goodiebag värde ca 500 kronor på min blogg, det ända du behöver göra är att skicka iväg en kommentar ♥

2011-03-14 @ 18:01:43
URL: http://rrebeccaravn.blogg.se/
Postat av: jjoseeefiin

sv: blir nog skola :)

efter skolan så har jag ingen aning !

2011-03-14 @ 21:15:13
URL: http://josefinwang.blogg.se/
Postat av: Heiduskaja

Blev DU veckans blogg? Gå in på http://heiduskaja.bloggspace.se/ och checka! Om du inte blev, har du ofc en ny chans att bli nästa veckas blogg! Kommentera inlägget 'Blog of the Week' så är du med och tävlar!

Var även med i Me Style Competition och ha chans att vinna reklam för din blogg i en hel vecka! Lycka till!

/Heiduskaja

2011-03-14 @ 21:37:50
URL: http://heiduskaja.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0