Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Have a great evening!


Inlägget skrevs : 2011-03-22
Klockan : 18:07:20
Har precis duschat. När man är skruttig och inte känner sig så bra, så mår man plötsligt lite bättre efter att man har duschat. Har ni tänkt på de? Och idag duschade jag i 15 min, längre än vad jag brukar duscha hehe, var väl bara för att det var så gudomligt skönt! Men det är klart, man blir ju inte bra bara för att man har duschat, men aja ni förstår, för stunden i alla fall. ;)

Solveig och Lars kommer till mamma och mig ikväll. Dom ska äta mat med oss och umgås bara.
Jag ska intervjua Lars också, har en sak i svenskan. Bra att det blir klart.
Nu får ni ha en fin kväll :)


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; min dröm med ;)

2011-03-22 @ 18:21:08
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0