Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Innebandydag/tittande


Inlägget skrevs : 2011-03-20
Klockan : 21:28:51

Vet inte varför meningen blev som den blev, men så fick det bli i alla fall haha!

Vilken dag. Linn och hennes mamma kom och hämtade mig straxt efter elva. Vi åkte ut till Cilla, hon släppte av mig och Linn där och vi bara bytte bil och åkte direkt iväg till Kumla. Först åkte vi fel.. Konstigt att det händer just OSS.. Nej inte ett dugg faktiskt! Hähä. Men sen hamnade vi rätt. Vi gick in, bytte om och så. Var typ bara vi där.. Vi var rätt tidiga om man säger så, hehe. Jag fick berätta för en utav tränarna att jag inte kunde vara med på dagens träning för att jag har skadat handen. Jag tänkte först att jag skulle vara med och göra så mycket jag kunde, men sen kom jag att tänka på att igår när jag testade att skjuta lite på matchen medans dom andra värmde upp, så fick jag knappt iväg ett skott. Så hur satan skulle jag kunna skjuta idag då ? Nej inte alls. Så det fick helt enkelt bli så att jag stod över. Jag satt på läktaren och kollade på tjejerna. Var såklart avundsjuk på att dom fick träna och inte jag, menmen. Vid ungefär 18 så var dagen slut. Åkte hemåt bort mot en 19.

Så har min dag sett ut. Hoppas ni har haft en bra söndag! Soligt har det med varit. Gött!
Nu ska jag läsa lite fysik som jag troligtvis (?) har tills imorgon. Aja, bra att vara förberedd på det!
Sov så gott, puss på er så hörs vi imorgon


Kommentarer
Postat av: JENNIFER ♥

jättegullig blogg. görs ? :)

2011-03-20 @ 21:51:38
URL: http://lovejennifer.blogg.se/
Postat av: madde

åå va söt du är, TACK! :)

2011-03-20 @ 23:14:06
URL: http://maddeys.blogg.se/
Postat av: sofie!

Jag har anorexi så jag kämpar som bara den därför jag är "sjuk" stumpan!



Hoppas allt är bra med dig ♥

2011-03-21 @ 09:28:17
URL: http://egenmin.blogg.se/
Postat av: Cillaah♥

Har nästan aldrig ätit det vad jag kan minnas och nog vare gott alltid :}

2011-03-21 @ 09:34:20
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0