Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Maybe you're the one and not him


Inlägget skrevs : 2011-03-13
Klockan : 21:51:14
Hur har eran söndag varit? Min har varit helt okej. :) Den har spenderats med Elvira. Vi har sovit, tittat på innebandy, tränat och chillat. Hihi, som sagt, helt okej dag! Pappa skjutsade upp mig till mamma straxt efter sju. Mamma-vecka-nu. Vi sitter just nu i soffan och tittar på Bröllopsfotografen. Den är rätt bra faktiskt. :) Jag har gjort en del på hemkunskapsarbetet, det är snart klart! Jag hoppas att jag kan få ett MVG på det.. Beror väl på om jag har svarat rätt på alla frågor. Men det hoppas jag. Imorgon får vi reda på hur det gick på vårat geografi prov också.. Lite nervös är jag. Men jag borde få G..! Jag är inget för nåt utav SO-ämnena om man säger så. Jag försöker bara och gör mitt bästa. Det hoppas man väl alltid räcker till ett bra betyg - Det man själv vill ha.

Vi hörs imorgon! Nattinatti, sov så gott när ni lägger er. 

 

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad ska du göra ikväll? :)

Postat av: jennifer

vad ska du göra ikväll? :)

Postat av: Rebecca Jansson'

sv' tack :)

Härligt, samma här :)

2011-03-13 @ 21:59:57
URL: http://inteduintejag.beldo.se
Postat av: jjoseeefiin

sv: okej :)

hur ser din tisdag ut ?

2011-03-14 @ 20:02:03
URL: http://josefinwang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0