Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Morgon


Inlägget skrevs : 2011-03-18
Klockan : 07:32:16
Imorse när jag vaknade och drog upp rullgardinen så ser jag att det är fullt med snö ute. Alltså nej, inte mer snö nu! :( Det är inte lite snö heller.. Jävligt mycket. Tur att det inte kommer ligga kvar så länge i alla fall. Nu när våren var påväg och allt! Bläigt. Bara att pulsa i snö nu då.



Facelook 18/2-11
Kör på mjukis idag. Inte haft det under hela åttan i skolan tror jag, så nu var det dags! Skönt.

Och om någon undrar vad jag har på min hand, så är det ett "skydd" typ. Jag har slagit i den på något sätt, så jag har grymt ont i den nu. Kan inte göra så mycket med den.. "/ Väldigt jobbigt. Hoppas det blir bättre snarast!

Kommentarer
Postat av: soojoo!

söta du!



Hoppas du får en bra helg hjärtat :)

2011-03-18 @ 10:23:02
URL: http://soojoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0