Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

På bättringsväg!


Inlägget skrevs : 2011-03-26
Klockan : 19:56:53
Igår eftermiddag/kväll försvann min feber, och den kom inte tillbaka idag :D Fyfan vad härligt! Då kunde jag med andra ord följa med laget på matchen i Åsbro. Tyvärr så gick det inte så bra där. :/ Vi brukar spela jämt mot dom, och vi gjorde det i början. Men sen vet jag inte vad som hände.. Blev inge bra i alla fall. Aja så är det, bara att ta nya tag till nästa år girls! När vi kom hem vid halv fem ungefär så pluggade jag, käkade oså. Sen stack jag ner till idrottshuset där Charlotta och Linn var. Vi skulle titta på företagscupen lite. Var väl kanske inte så jättekul, men kul att få umgås med mina gummor ändå! Vid sju knallade jag hemåt. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Är ju inte helt bra än, min förbannade rethosta och snuva vill inte försvinna så fort.. Men det tar väl den tid det tar antar jag, bara att vila! Hoppas ni har haft en bra lördag och har/får en bra kväll, kram på er!


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: jo men helt okej:) din då?

2011-03-26 @ 20:17:58
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0