Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sjuklingen säger godnatt


Inlägget skrevs : 2011-03-24
Klockan : 21:32:50
Godkväll! Ja, jag ligger här i min sköna och varma säng. Chill ♥. Har fortfarande feber.. Uschusch, bort med dig nu!! Jag hoppas att jag är bättre imorgon och inte har feber, i alla fall inte framåt kvällen för då blir det kanske att försöka ta sig ut och titta på innebandycup som är här i Nora. :) Och den skulle jag gärna vilja se! Jag får hoppas!

Jag får se när jag ska sova ikväll. Antingen tittar jag på BB och sen sover, eller innan de? Aja..
Det blir i alla fall ingen skola för mig imorgon heller. Skolfri-vecka, aa..
Vi hörs imorgon! Hoppas ni har haft en bra torsdag.

Kommentarer
Postat av: Dessi!

Fortfarande feber och så?:( har hänt väldigt mycket i dag men på det stora hela var dagen bra!:D kram!

2011-03-24 @ 21:47:34
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: Dessi!

Hoppas du får en fin kväll med!:)

2011-03-24 @ 21:56:36
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jadu, det blir väl att umgås lite med vänner och så :) Har ni börjat få vår där du bor nu då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Ps. Var gärna med i min dagens blogg-tävling, eller i tävlingen där du kan vinna 1000:- på H&M :)

2011-03-25 @ 12:28:35
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0