Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Snart är det fredagsmys om det så är det sista jag gör


Inlägget skrevs : 2011-03-11
Klockan : 15:30:05
Helg! Skönt som tusan. Har ni haft en bra fredag? Min har varit bra. Hade geografi prov imorse (som sagt), det gick väl bra. Asien delen kunde jag bra, svarade på alla utom tre st typ. Men Afrika delen gick inte så bra.. Svarade "bara" på 10 länder och typ 4-5 huvudstäder utav 21 ungefär. Men var i alla fall mer än hälften, så jag hoppas att jag får godkänt och slipper göra om Afrika delen. Det visar sig på måndag då vi får tillbaka proven. När vi hade slutat så gick jag och Linn upp på stan för att gå och fråga efter praoplatser till oss. Jag gick in på hotellet och pratade med en som jobbar där, och jag fick praoa där! :D Jätteroligt. Tror nog att det blir superkul, så nu har jag något att se framemot! Linn fick leta lite mera dessvärre.. Det är rätt så svårt att hitta praoplatser. Men hon har två hon ska välja mellan nu, det blir nog bra de med. Nu är jag hemma och sitter och lyssnar på musik. Ska ta något att äta snart tror jag, sen sticka iväg och handla åt pappa. Han har nämligen fått magsjuka.. "/ Så jag får hjälpa honom lite nu! Vid fem blir det kör, sen träning. Efter träningen sticker jag, Linn och Lotta hem till Elvira och har en myskväll där. Blir också att sova där troligtvis! Mycket trevligt. :) Så jag kommer nog inte att skriva något mer idag. Utan vi hörs imorgon. Ha en superbra fredag, kram på er!


Kommentarer
Postat av: paulina

fin du är :)

2011-03-11 @ 17:41:00
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: soojoo

söta lilla tös!



saknar dig, hoppas allt är bra med dig!

kram

2011-03-11 @ 20:02:26
URL: http://soojoo.se
Postat av: jjoseeefiin

gillar skjortan :)

2011-03-13 @ 21:57:46
URL: http://josefinwang.blogg.se/
Postat av: hanna

Mm, skjortan! Vill ha :)

2011-03-16 @ 15:58:33
URL: http://hanna_sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0