Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Snart helg!!


Inlägget skrevs : 2011-03-31
Klockan : 17:34:09
Vad fort veckorna går! Eller tycker inte ni det? En del veckor kan gå jättesegt, men på senaste tiden så har dom flesta gått väldigt fort faktiskt. Den här veckan har inte rusat förbi, men den har gått i bra "tempo" eller vad man ska säga haha. Helt ok! ;) Så imorgon är det ju redan fredag, och det betyder ju helg! Galet skönt. Nästa vecka blir det ingen skola för då har min klass PRAO. Så det ska väl bli skönt att slippa den ett tag ändå. I alla fall. Dagen rullade på bra. När jag kom hem så satte jag mig i soffan med en apelsin och började plugga. Jag har kemi prov imorgon. Några i min klass hade det idag, och dom sa att det var svårare än vad dom trodde och att man skulle plugga på så att man verkligen kände sig säker. Så det har jag försökt gjort.. Men jag känner mig rätt säker. Pappa ska förhöra mig på det nu ikväll så får vi se om det är något jag är osäker på. Annars kommer det nog gå finfint! Grejen är den att jag satsar på ett VG på detta prov, för jag vill höja mig från G till VG i kemi. Så det vore ju rätt kul om man kunde lyckas med de! Men jag gör mitt bästa. Sen har jag pluggat matte med som jag har läxa i tills imorgon. Pappa måste hjälpa mig med några tal där som jag inte kan. Så min kväll kommer gå åt till att plugga, mestadels. Plus att jag ska göra om (skriva om) min handling i min recention för det blev fel osv. Men det går rätt fort! Men så ja, jag kan inte sitta här vid datorn så mycket. Så vet inte om detta blir det enda från mig idag.. Men det visar sig väl. Hoppas ni har haft en bra dag och får en bra kväll :) Kram på er!


En bild på Lotta och Elvira. Dom kör my heart will go on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0